En Passant - Apeldoorn 4,5- 5,5

2017-02-04

En Passant heeft de thuiswedstrijd tegen Apeldoorn met het kleinst mogeljke verschil verloren: 4,5-5,5. Het uitgebreide wedstrijdverslag staat op schaaksite.

Door technische problemen liep de live-uitzending helaas in de soep.

Na de Tata-pauze wordt aanstaande zaterdag 4 februari de KNSB-competitie weer hervat. En Passant neemt het thuis op tegen het gepromoveerde MuConsult Apeldoorn.

Na vijf ronden staan EP en Apeldoorn vrijwel exact gelijk, met vijf matchpunten elk en een half bordpuntje meer (24,5 om 24) voor EP.

Aanvangstijdstip is 13:00, kijken kan in het denksportcentrum en/of via live.schaakclubenpassant.nl. Voorafgaand aan de wedstrijd wordt ook het jaarboek gepresenteerd.

Roeland Pruijssers speelde vorig seizoen nog voor EP, nu (weer) voor Apeldoorn. Foto: Frans Peeters.