Gehavend En Passant pakt gelijkspel in Groningen

2016-12-18

Een gehavend En Passant... (de opstelling spreekt voor zich, een groot aantal afmeldingen van (basis)spelers zorgde ervoor dat er niet meer dan 2230 opgesteld kon worden). Niets aan te doen, het beste ervan maken. En dat lukte met een gelijkspel nog heel aardig!

--------------

Op zaterdag 17 december speelt En Passant 1 een uitwedstrijd tegen de Groninger Combinatie. Het is de tweede keer dit seizoen dat EP naar het denksportcentrum "Jannes van der Wal" gaat, eerder speelde EP daar al tegen SISSA.

De Groningers zijn na een jaar afwezigheid weer teruggekeerd in de Meesterklasse. Tot dusver doen ze het prima, met 7 punten uit 4 wedstrijden staat GC tweede.

De partijen zijn live te volgen via www.groningercombinatie.nl. Zelf komen kijken kan natuurlijk ook, Groningen is een mooie stad maar (wellicht) net iets te ver weg.