Komende week: EP 1245 in actie

2015-12-06

Komende week is er een druk programma, maar liefst vier teams komen in actie. Allereerst is het de beurt aan En Passant 4, dat op donderdagavond in Amersfoort de koppositie verdedigt tegen Ons Genoegen 2.

Op vrijdag is er een dubbele thuiswedstrijd. En Passant 2 heeft ook een 100%-score te verdedigen en doet dat tegen Vegtlust 1. En Passant 5 staat na twee zware wedstrijden nog op 0, hopelijk kunnen tegen Hoevelaken 1 de eerste matchpunten worden gepakt.

Op de vrijdagavond zullen de liveborden al uit de kast gehaald worden, zodat de verrichtingen van EP2 en EP5 (grotendeels) via internet te volgen zijn. Die borden kunnen blijven liggen voor de zaterdag, want dan staat de meesterklasse-topper En Passant - LSG op het programma. LSG is na drie wedstrijden (samen met SISSA) koploper, EP volgt op een matchpunt achterstand.

EP3 komt deze week niet in actie, zij zijn volgende week vrijdag (Moira-Domtoren 3-uit) aan de beurt. Het viertal is pas in 2016 weer aan zet.