21 november: Jubileumtoernooi

2015-10-08

De schaakclub bestaat op 12 november 80 jaar. Om dat te vieren wordt er onder andere een toernooi georganiseerd voor alle (oud)leden!

Iedereen die ooit lid is geweest van schaakclub En Passant is welkom om mee te doen aan dit toernooi. Voor oud-leden die al jaren niet meer geschaakt hebben is dit een ideale mogelijkheid om weer eens het mooie schaakspel te (her)ontdekken. Ook is het een ideale mogelijkheid om oude contacten van de schaakclub weer eens te ontmoeten en te spreken.

Het toernooi wordt in twee delen opgesplitst, maar is één geheel. Deel 1 start om 10:00 uur en duurt tot 13:00 uur. Vervolgens wordt er geluncht. Deel twee van het toernooi start om 14:00 uur en duurt tot 17:00 uur. Dit concept is zo ontworpen omdat er wellicht veel mensen niet de hele dag kunnen, maar we iedereen wel de kans willen geven om mee te doen aan dit geweldige toernooi. Er kan dus ingestroomd worden om 10:00 uur en om 14:00 uur. Ook is er de mogelijkheid om uit te stromen om 13:00 uur als u het eerste deel wel mee heeft gedaan.

Doet u mee? Mail het naar: extern@schaakclubenpassant.nl