Vrijdag: laatste lotingsronde interne

2015-09-17

Deze vrijdag 18 september wordt er voor het laatst geloot voor de interne. Voor velen zal het ook de eerste lotingsronde zijn, want de eerste twee ronden interne vielen nog samen met het Eemlandtoernooi.

Om 20:15 gaan de briefjes met namen van de aanwezigen in de grabbelton, waarna de volgorde waarin die briefjes uit de grabbelton worden gehaald de indeling bepaalt. Een uitgelezen kans op indelingen (en uitslagen?) die later in het seizoen onwaarschijnlijk zouden zijn.

Als je mee wilt doen, zorg dan dus dat je er om 20:15 bent of meld vooraf bij de wedstrijdleider intern (Jasper Reichardt, intern[at]schaakclubenpassant.nl) dat je later komt.

Vanaf volgende week wordt er weer "gewoon" met de computer ingedeeld op basis van de ranglijst.