Uitslagen bekertoernooi en indeling ronde 2

2014-12-10

De eerste ronde van het bekertoernooi zit erop; op dinsdag 9-12 speelden met enige vertraging ook de dinsdagbekeraars hun eerste ronde.

Zie hieronder de indeling voor ronde 2. Van de vrijdagavond gaan de beste twee van iedere poule door, aangevuld met de twee beste nummers drie. Van de dinsdagavond gaan de beste vier door. Zie ook de indeling en uitslagen hieronder.

Indeling ronde 2

De speeldatum voor ronde 2 is 23-1-15, dit is de uiterste datum waarop de wedstrijd gespeeld kan worden. Overleg zonodig met je tegenstander over een andere (eerdere) datum en geef die ook aan de wedstrijdleider intern door.

Richard Vedder - Rut Koelewijn
Robert Krouwel - Dion de Graaf
Rick van Beek - Henk Vedder
Thomas Reichardt - Alex van de Vuurst
Robin Reichardt - Jan-Matthijs van Leeuwen
Dick de Graaf - Gijs Huijgen
William van de Groep - Monica Reichardt
Gabriël Krouwel - Gijs-Cor Heuveling

Uitslagen vrijdag 21-11

Jan-Matthijs van Leeuwen 2
Dion de Graaf 2
Robert Krouwel 1,5
Jacob de Graaf 0,5

Richard Vedder 2,5
Gijs-Cor Heuveling 2,5
Ernst de Reus 1
Jeroen Gootjes 0

Dick de Graaf 2 (2/2 in barrage)
Gabriël Krouwel 2 (1/2 in barrage)
Rut Koelewijn 2 (0/2 in barrage)
Hans de Vries 0

Robin Reichardt 1,5
Gijs Huijgen 1
Arie van Diermen 0,5

Jasper Reichardt (teruggetrokken) 1,5
Rick van Beek 1,5
Tijmen Vedder 0

Vrije doorgang (i.v.m. wedstrijd A1): Monica Reichardt

Uitslagen dinsdag 9-12

Henk Vedder 5
William van de Groep 3,5
Thomas Reichardt 3
Alex van de Vuurst 2,5
Aart de Jong 1
Alex van de Mheen 0

Komende vrijdag (21/11)  start het bekertoernooi. De eerste ronde is zoals gebruikelijk in poules van 4, met 25 minuten p.p.p.p.

De dinsdagbeker is (in tegenstelling tot wat eerder vermeld stond) op 9 december. In het kader van "Speltip 6: spreid je kansen!" is het mogelijk om op beide avonden mee te doen, al valt er uiteindelijk natuurlijk maar één beker te winnen.

Vooraf aan- of afmelden is niet nodig, om 20:15 gaan de namen van de aanwezigen in de pot wordt er geloot. Mocht je later komen maar toch mee willen doen, geef dat dan even door.