Zomeravondschaak

2014-06-29

De komende weken (in ieder geval 4 en 11 juli) is het denksportcentrum geopend voor een potje zomeravondschaak. Behalve de gezelligheid gaat het absoluut nergens om, we gaan gewoon schaken omdat we het leuk vinden. Als het weer het toelaat spelen we buiten.

Speeltempo is 5 min p.p., met aftrek voor de sterkste speler van 1 minuut per 100 punten ratingverschil  (tot een minimum van 2 minuten) om het spannend te houden.

De eerste ronde start om 20:15, zorg dat je er dan bent. Aanmelden vooraf is niet nodig, maar meld het s.v.p. wel (bij Jasper Reichardt) als je later komt, anders loopt het speelschema onnodig in de soep.

Uitslagen 27/6: (eerste omloop)

1.

8.

Dion

1

In de tweede omloop gingen Richard en Dick met 6 uit 6 de slotronde in, het is niet opgeschreven wat die onderlinge partij (en de re-match, de re-re-match, etc.) geworden is.