Dinsdagcompetitie 2014-2015

2014-04-28

Na 11 jaar dinsdagcompetitie stopte afgelopen zomer plotseling deze mooie competitie. Door te weinig animo zag Jeroen het niet meer zitten om deze competitie door te blijven organiseren. Er was ook niemand anders die op dat moment meteen de organisatie op zich wilde nemen.

Nu ben ik het afgelopen jaar telkens op dinsdagavond aanwezig geweest om te snelschaken. Maar er blijkt wel behoefte te zijn aan een dinsdagcompetitie door een aantal van onze leden. Daarom heb ik - Dion de Graaf - besloten om volgend jaar als wedstrijdleider te gaan fungeren. Maar om een competitie te organiseren, zijn er dus wel genoeg mensen nodig die willen meedoen aan deze competitie.

De huidige (oude) opzet van de dinsdagcompetitie is als volgt:

3 wedstrijden die om 20:00 uur beginnen:
1 wedstrijd van 1:00 uur per persoon
1 wedstrijd van 0:25 uur per persoon
1 wedstrijd van 0:05 uur per persoon

Ik heb de volgende vragen:

Heb je interesse om wekelijks op dinsdag competitie te gaan spelen?
Heb je interesse om regelmatig op dinsdag competitie te spelen? (bijvoorbeeld 1x per maand)
Wil je dan graag volgens de huidige (oude) opzet spelen of heb je een ander/beter alternatief?

Reacties graag naar Dion de Graaf, diondegraaf_best@hotmail.com