Verrichtingen En Passant D1

2014-01-25

Op vrijdagavond 24 januari speelde de D1 hun 3e wedstrijd (uit en thuis) in Hoevelaken.

Tijdens de eerste ronde werd de eerste wedstrijd al na 6 minuten speeltijd verloren en werd de eindstand 2-2.  De langste partij werd in de 2e ronde gewonnen door Frank en duurde 24 minuten. Jammer genoeg bleef het deze ronde bij deze ene wedstrijd die door het D1 team werd gewonnen (1-3).

In de eerste speelronde speelde de D1 uit tegen Baarn waar het  2-2 en 1-3 werd. Winst voor onze jongemannen en een mooie opsteker zo aan het begin van de competitie.

Wedstrijd avond 2 was tegen Rivierenland. Deze wedstrijd waren we in het eigen denksportcentrum en het werd 3-1 en 2-2.

Het blijft  mooi om te zien dat de spelers van de D1  op deze manier wedstrijdervaring opdoen en dat je merkt dat ze deze externe competitie heel serieus nemen. Ze worden zich meer en meer bewust van hun leerpunten en werken daar ook aan. Kortom een divers, fijn, gezellig en leergierig team dat schaken tot een serieuze denksport maakt.

Het team van de D1 wordt bemand door Benjamin Veldhuizen, Camiel Volders, Chris Koelewijn, Jona Woudenberg, Willan de Graaf en Frank Woudenberg  en gesponsord door ‘Strandleven’ zoals te zien is op de foto’s.

Ellen Woudenberg-Reichardt (begeleider D1-team)

Stand in de 2e klasse B