Bekercompetitie start 1/11 en 5/11 (en 8/11)

2013-10-28

Aanstaande vrijdag 1 november en dinsdag 5 november start de bekercompetitie. De eerste ronde wordt gespeeld in poules van (indien mogelijk) 4, met een speeltempo van 25 minuten p.p.p.p., dus drie partijen op één avond. De ronden daarna worden gespeeld volgens het knock-out-systeem, eindigend in de bekerfinale op 25 april. Het is volkomen toegestaan om op dinsdag én vrijdagavond mee te doen, om zo je kansen te verdubbelen.

Aanmelden vooraf is niet noodzakelijk, wel moet je zorgen dat je uiterlijk 20:15 aanwezig bent, want dan wordt er geloot. Als je dat niet redt, geef dan door dat je later komt. Merk op dat Aart en Jasper vrijdag vanaf 19:30 een bondswedstrijd spelen (geen telefoonnullen s.v.p.!) maar het denksportcentrum bellen kan e.v.t. wel (033 - 2994757)

Op de vrijdagavond is er een alternatieve speelavond op 8 november, dan maken we nog 1 of 2 poules. Deze optie is alleen voor degenen die op 1 november verhinderd zijn, je mag niet op beide dagen meedoen. Dit is vooral bedoeld voor de spelers van EP5 (die op 1/11 extern spelen, zie vorig nieuwsbericht) maar staat open voor iedereen. Als je hieraan mee wilt doen, moet je je uiterlijk vrijdag 1/11 aanmelden bij Jasper Reichardt (wedstrijdleiding.ep[at]gmail.com). Verder is er op 8/11 gewoon interne competitie, op 1/11 niet.