Grand Prix 2: Bunschoten-Spakenburg

2012-10-24

GrandPrix 2: Bunschoten-Spakenburg
24 november 2012

Dit jaar is er binnen de SGS een GrandPrix toernooicyclus van 7 toernooien.

Het tweede toernooi is op zaterdag 24 november  in het clublokaal van Schaakclub En Passant.

Dit toernooi is bedoeld voor iedereen die kan schaken.

Iedereen die in het jaar 1995 of later is geboren, mag meedoen!

Indeling: Er zal op speelsterkte worden ingedeeld in groepen van minimaal 8 personen.

Speeltempo: 15 minuten p.p.p.p. (7 ronden)

Speellokaal: Denksportcentrum En Passant Bikkersweg 90 3752 WV Bunschoten-Spakenburg. Er is genoeg parkeergelegenheid bij het denksportcentrum.

DatumZaterdag 24 november 2012
Aanvang: 13.00 uur (s.v.p. uiterlijk 12.45 uur aanwezig)
Einde: Prijsuitreiking 16.45 uur
Inschrijfgeld: € 4,00 per persoon, te voldoen aan de zaal (leden schaakclub SGS € 1,00 korting)

Prijzen: Drie bekers per groep; Er is een aardigheidje voor de club met de meeste deelnemers

Overige: De behaalde resultaten tellen mee voor de KNSB-jeugdrating en de beste vier resultaten van de SGS-Grandprixtoernooien tellen mee in het totale SGS-GrandPrix klassement.

Er is een bar aanwezig waar eten, drinken en snoep verkrijgbaar is.

Aanmelding / website: Via http://sgs-grandprix.blogspot.com/ . Hier is ook de deelnemerslijst te zien. Aanmelden aan de zaal is mogelijk, maar er is een maximum van 96 deelnemers.

Voor meer informatie kunt u terecht bij Gert Reichardt (info@raak-administratie.nl) of 06-10357531.