Boek verschenen over kampioenschap EP1 in 1A

2012-09-16

Boek over het kampioenschap in de KNSB 1e klasse A.

Het seizoen 2011-2012 was een bijzonder jaar. Een aantal grootmeesters kwam uit voor onze schaakclub "En Passant" om tegen andere verenigingen te spelen. Toppers uit binnen en buitenland. Aangevuld met enkele vaste krachten en lokale spelers. Een bijzonder seizoen moet worden vastgelegd in een boek. Richard Vedder deed dat door middel van verslagen die hij publiceerde op internet. Mede schrijver Gert Reichardt verzamelde de verslagen en vulde die aan met wedstrijden uit het bekertoernooi en het Nederlands Kampioenschap snelschaken voor clubteams. Hans Böhm verzorgde het voorwoord.

Het eerste exemplaar werd tijdens de eerste thuisronde op 15 september uitgereikt aan grootmeester Friso Nijboer.

Het boek, dat gedrukt is door de Bunschoter, is verkrijgbaar (zo lang de voorraad strekt) op vrijdagavond en tijdens de thuiswedstrijden van En Passant 1 bij schaakvereniging En Passant voor de kostprijs van € 10,-. Opsturen kan ook, maar dan worden er (€ 3,50) verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellen stuur een mail naar info at raak-administratie.nl

Nijboer Vedder