Jubileumnieuws: toernooi en boek in aantocht

2010-10-06

Ter gelegenheid van het 75-jarig jubileum organiseert En Passant op zaterdag 27 november een jubileumtoernooi. Dit toernooi is open voor alle leden en ex-leden. Het is de bedoeling dat er die dag zo veel mogelijk mensen uit de 75-jarige geschiedenis van EP achter het bord zitten. Klik hier voor meer informatie.

Opmerking: Het toernooi stond eerst gepland voor 6 november, maar is verplaatst vanwege de dorpsderby.

Op 12 november zal tijdens de receptie een nieuw jubileumboek uitgebracht worden. Momenteel wordt hier hard aan gewerkt door Richard Vedder, Jacco Ootjers, Rick van Beek, Thomas Vos, Ernst de Reus en Guido de Romph. Het schrijfwerk is inmiddels ingeleverd bij de drukkerij. Het boek beschrijft de jaren 1995-2010 en is een vervolg op 'Een goeie zet' uit 1995. De inhoud beschrijft o.a. het ontstaan van het Denksportcentrum, de verrichtingen van alle externe teams, herinneringen aan diverse personen, Kaaiemantoernooien, columns van diverse mensen onder wie Jeroen Makkinje, Johan Hut en Viktor Kortchnoi, en een overzicht van clubblad De Passant door de jaren heen.

Na 12 november kan een ieder het boek bestellen via rampguido@hotmail.com. Vermeld je naam en adresgegevens.
Het boek is op te halen iedere vrijdagavond bij En Passant of maak een afspraak. Verzenden kan ook.
De prijs is een tientje, ex verzendkosten.