Lammert Kok meer dan 40 jaar lid En Passant

2010-06-21

Tijdens de afsluitende ledenvergadering op vrijdag 11 juni werden een aantal leden in het zonnetje gezet vanwege het aantal jaren lidmaatschap. Er werden erespelden uitgereikt aan Lammert Kok die meer dan 40 (!) jaar lid is, Richard Vedder en Henrik Koelewijn, beiden langer dan 25 jaar lid.

Lammert Kok vertelde dat hij op 7-jarige leeftijd lid was geworden van En Passant, maar dat hij als enige jeugdlid geen tegenstanders had, omdat de senioren niet tegen de jeugd wilden spelen.

Dit seizoen maakte Lammert na een langdurige afwezigheid zijn rentree achter het schaakbord. En succesvol, want hij behaalde een grandioze score van 4,5 uit 5 punten voor EP5, en behaalde remise in de simultaan tegen meester Hans Böhm.

Lammert Kok